Paris, mon amour !

“Mai mult decât fascinația de a vedea locuri noi, călătoriile sunt evadări fericite spre necunoscut. “
10641167_948873935129934_750499444829806271_n
În articol se vor regăsi atât povești, cât și ponturi pentru achiziționarea de bilete pentru Turnul Eiffel, Louvre, Disneyland și o mică plimbare pe Sena .
               ***
Dorința de a vizita Parisul s-a înfiripat în inima și mintea mea înca de când eram de-o șchioapă. Primisem reviste cu Disneyland de la unchiul meu .
Mi-am promis ca atunci când o să cresc mă voi duce în excursie pe meleaguri franțuzești .
Am avut ceva de așteptat , deoarece am ajuns chiar în week-endul în care împlineam cele 26 de primăveri . Da, mi-am facut singură cadou o excursie la Paris !
Toată ideea a început să prindă contur undeva în luna februarie 2014, când intr-o duminică în timp ce îmi savuram cafeaua  m-am uitat de curiozitate la biletele de avion București-Paris .  Văzând că există zbor cu plecare vineri de dimineață și întoarcere duminică seara (am zburat cu Blue Air) n-am m-ai stat pe gânduri și am cumpărat biletele. Imediat am intrat și pe booking.com unde am rezervat o cameră pentru două nopți la Ibis Eiffel Tower. Am ales booking.com deoarece plata pentru camerele rezervate se face la recepția hotelului.
Imediat după toate acestea mi-am anunțat prietenii (care sunt precum a doua mea familie ) că eu plec de ziua mea (29 martie) la Paris să vizitez Parcul de distracții Disneyland.  Și ghici ce ? Au venit și ei cu mine . De fapt, ne-am întalnit la hotel deoarece ei veneau din Londra.
Aveam biletele de avion și cazarea , tot ce m-ai rămăsese era să achiziționez și biletele de intrare în locațiile pe care doream să le vizităm .
Pe lângă dorința de a vizita Disneyland  am m-ai avut încă 9 motive pentru care am ales Parisul ca destinație.
INNA – Me Gusta
1. Cladirile și Monumentele
  • Turnul Eiffel– cel mai faimos dintre toate, și una dintre cele mai reprezentative construcții din lume .
Aici vă puteși selecta data și ora la care vreți să urcați în turn . Noi am ales biletele pentru TOP- am vizitat toate cele 3 etaje . Priveliștea te lasă fără cuvinte .
  • Arcul de Triomphe, pe care îl gasiți la sfârșitul Champs Elysees-ului.
  • Catedrala Notre Dame
  • Sacre Coeure Basilica
  • Muzeul Louvre
Puteți achiziționa bilete de pe site-ul lor :http://www.louvre.fr/en/homepage
2. Specialitățile culinare și vinul
Găsiți cele mai bune deserturi – Macaroons -my love !
3. Shopping and Fashion
4.Cultura lor
5. Parcurile cu tematică
După cum am menționat  am ales Disneylandul.  Biletele le-am cumpărat de pe site-ul :http://www.paris-whatelse.com/z4696e1_fr-disneyland-paris.aspx?Globales/Ext1=3
Prețul unui bilet a fost de 50Euro.  Le-am ridicat de la punctul de informații situat la iesirea din metrou.*
*detalii despre călătoria cu metroul :
 este mai ok să achiziționați câte 10 bilete, nu am optat pentru pas  pe 1 zi sau pe mai multe zile .Cele 10 calatorii le-am împărțit între noi .Pasul e individual.
4 persoane  am folosit 20 tichete plus biletul pentru trenul către  Disneyland care este 15 Euro/ dus-întors/pers
6. Istoria locurilor
7.Parcurile și grădinile
  • Grădina Tuileries este  în drumul vostru de la muzeul Louvre spre Champs Elysees.
  • Grădinile Luxembourg
  • Parcul Monceau
8. O plimbare cu barca pe Sena
Am optat pentru o plimbare pe Sena sâmbătă seara după ce vizitasem Disneyland. A fost cadoul meu pentru prietenii de m-au însoțit, dar și pentru iubitul meu .
Biletele le-am cumpărat de aici : http://vedettesdupontneuf.com/home/
9. Viața de noapte
Cea mai vestită locație este Moulin Rouge .
10. Plimbare pe jos pe străduțele cochete
***
Concluzia ? Parisul este un oraș care merită vizitat cu siguranță dacă aveți ocazia .  Cele trei zile nu au fost suficiente pentru a vedea tot orașul și împrejurimile , însă a fost o experiență de neuitat .
P.S.: Aștept să-mi povestiți experiențele trăite de voi în orașul iubirii .

Bon voyage !

Screenshot 2

sursă fotografii:arhivă personală
Copyright protected.
Orice preluare text/foto se va face cu menționarea sursei și link către blog.